Apartmány MlynkyLokalita

Lokalita

Mlynky v každom ročnom období ponúkajú množstvo zážitkov, možnosti skúsiť niečo nové, nepoznané a prísť domov s novými zážitkami a spomienkami. Slovenský raj je všeobecne známy svojou krásou, množstvom turistických chodníkov, mostíkmi, stúpačkami a rebríkmi, ktoré majú návštevníkom pomôcť prekonať inak nezdolateľné úseky romantických zákutí Slovenského raja. Súčasťou komplexu je aj úschovňa bicyklov a lyžiareň. Jeseň hýri farbami, je to obdobie končiaceho sa leta a prichádzajúcej zimy. Je ten správny čas na púšťanie šarkanov, zber húb, prechádzky v prírode, či jazdu na koni.

Mlynky sú najvýznamnejším strediskom zimných športov v Slovenskom raji. Na severných svahoch Kruhovej je vybudovaná sústava lyžiarskych vlekov a zjazdových tratí, v doline Bielych vôd je lyžiarsky vlek a štandardné bežecké trate.

Aktivity

Geocaching - podeľte sa o zážitky s ostatnými. Ak sa chcete zabaviť, je tu množstvo skrýš na okolí. Hipoturistika - Jazdenie na koni: Ranč pod Ostrou skalou

Tarzania – lanový park je lanolezenie vo výške medzi stromami pre deti aj dospelých. Vhodné od 3 rokov. Park nájdete za Dobšinskou ľadovou jaskyňou 1 km po hlavnej ceste (oproti ranču) po pravej strane cesty.

Cyklotrasy

okolo priehrady do Dediniek (nenáročná),pozdĺž obce, ďalej po lesnej, smerom k hlavnej ceste a ďalej rovno na Voniarky alebo s možnosťou odbočiť doprava na Stratenú (Pozor! v smere zo Stratenej strmé stúpanie) alebo doľava na Dobšinský kopec s vyhliadkou ( stredná náročnosť).

Stratenská Píla – tesne pred Stratenou na ľavotočivej zákrute odbočka doprava.

Stratenský kaňon – NCH – cez Stratenú až k tunelu, pred tunelom odbočiť doprava.

TIP: autom na Stratenskú pílu (vyhnete sa strmému stúpaniu) a odtiaľ do Stratenej, Stratenského kaňónu a späť (nenáročná).

smer Mlynky, Mlynky Havrania Dolina, Rakovec, Sykavka – nenáročná, okolo Kráľovej hory – značená, lesná, so štartom v obci Mlynky - Biele Vody, nástup 3 km od hotela. (náročná).

Člnkovanie na Dedinkách - požičovňa člnov, vodných bicyklov.

Na jar sa prebúdza príroda. Avšak ešte prv, ako svoju krásu ukážu šafran, prvosienka alebo iskerník, môžete zažiť: skvelú lyžovačku, sánkovačku, bežecké lyžovanie, s roztápajúcim snehom je to turistika, bicyklovanie, návšteva hradov a kaštieľov, fotografovanie prírody, turistika. Obec Mlynky a jej okolie je vhodným miestom pre: pešie túry, návštevu hradov a kaštieľov, návštevu jaskýň, cykloturistiku, vodnú turistiku, jazdu na koni, kúpanie, horolezectvo, rybolov, let balónom. Za ubytovacím komplexom cca 200 metrov je vstup do Zejmarskej rokliny.

Jeseň hýri farbami, je to obdobie končiaceho sa leta a prichádzajúcej zimy. Vtáky odlietajú, my ostávame. A nemusíme ľutovať, pretože je čas na púšťanie šarkanov, zber húb, prechádzky po prírode, člnkovanie, návštevu zoo, maľovanie, horolezectvo, rybolov.

Celkovo u nás nájdete: 9 zjazdových tratí, 5 vlekov, 27 km bežeckých tratí

V zimnom období sa môžete venovať : lyžovaniu (zjazdové a bežecké), snowboardovaniu, bežeckému lyžovaniu, sánkovaniu, korčuľovaniu, zimnej turistike, skalolezeniu.

Prehliadaním našich webových stránok ukladáme do Vášho prehliadača súbory cookies. Niektoré sú nevyhnutné na správne funovanie webu a niektoré slúžia pre analytické a marketingové účely. Všetky cookies sú plne bezpečné. Prosíme Vás o súhlas s ich používaním.